3 – Ako určiť cenu

Vzdelávacie moduly projektu “SoFarm: Podpora sociálneho a inkluzívneho poľnohospodárstva” poskytujúce praktický pohľad na sociálne poľnohospodárstvo a podporu pre jeho implementáciu do praxe.

Cenová stratégia je kľúčovým prvkom marketingovej stratégie farmy. Analýza trhu je prvým základným krokom pri stanovovaní ceny produktu alebo služby ponúkanej sociálnou farmou. V tomto module sa budeme venovať kľúčovým prvkom cenovej stratégie: analýze konkurentov, konkurenčnej pozícii a konkurenčnej výhode.
Náš vzdelávací modul sa zameria aj na aplikáciu základných marketingových nástrojov, na definovanie cenovej stratégie sociálnej farmy a pozície na trhu. Poskytneme dve matice na pochopenie umiestnenia vašej sociálnej farmy na miestnej, národnej a medzinárodnej úrovni a na definovanie efektívnej cenovej stratégie.